i-mitt-livs-form

Alla inlägg under april 2011

Av Thomas Näsholm - 14 april 2011 21:33

Hej!


En bra dag på jobbet har det varit, solen lyste mig rakt i ansiktet när jag åkte in, jag träffade fyra jättehärliga kunder som alla ger mycket energi, jag träffade en företagsgrupp för uppföljning och de hade alla lyckats uppnå fina resultat på fystesterna. Sen sprang jag intervaller och körde ett styrkepass i TRX-banden (om du ska köpa ett träningsredskap, vilket som helst - köp ett par TRX-band!). Sen lunch och en timmes planeringstid och avslutande fyspass med fotbollslaget i solen. Och jodå, den sken när jag åkte hem igen också - bara en sån sak!     


Nu kör vi hårt några dagar till sen lite påskvila. Då ska jag skriva lite mer frekvent tänkte jag - det finns mycket spännande att lufta sina tankar om..!


Ha ett bra veckoslut - på återhörande!


/Thomas

Ovido - Quiz & Flashcards